2015. október 2., péntek

olasz rádióban magyar zene és én ;

Hívott Mario telefonon még tegnap, hogy akkor ma, rádióóó! Szuper, barátocskám, hogyne, annyira féltem, szerintem az érettségin éreztem magam így utoljára... :D Mario nagyon aranyos volt, látta rajtam, hogy totál síkideg vagyok, próbált olaszul beszélni hozzám, hogy hangolódjak, meg ilyesmik. Dehát amikor még le is esett, hogy ez full élőben megy, azt hittem tényleg elájulok. 

A lányok elkísértek szerencsére. :) Kedvesek voltak amúgy a srácok is, és a végén megdicsértek, hogy jó volt! Remélem tényleg, de nagyon fura volt a saját hangom hallgatni amúgy. Beszélnem kellett arról, hogy miért választottam Foggiát, mit tanulok, mik az eddigi Erasmus tapasztalataim, és a két választott dalról is beszéltem - ó igen, vinnem kellett egy tradicionálisabb hangzásút, és egy mai modernebbet. Írok is az Irie Maffiának meg a Sziget fesztiválnak, hogy erősen ment a promó kérem, jöhetnek a vip vagy legalábbis az ingyenjegyek minimum!!! 
Az egyik: 


Olyan jó volt Radnóti Miklós nevét kiejteni itt kint. :)
A másik: 



Konkrétan így zártam a mondókám, hogy remélem találkozunk jövőre a Sziget fesztiválon. :) Úgy legyen.

Holnap kirándulunk a lányokkal, majd fotózom, szép idő lesz azt mondják, 27 fok - igen, itt még ilyen lehetséges, mondjuk már ma sem volt hideg. Esett az eső kicsit este, de ennyi.

Huh, nagyon megkönnyebbültem.
Nagyon.


ez itt pedig a reklám helye:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése